facebook

 

asså hatar alla idag

orkar seriöst inte med nån idag 

godmorgon mina solstrålar :)


ånnaboda

ska spendera dagen i ånnaboda med familjen :-) 

killar som är snygg fula :o

asså killar som är snygg fula är det värsta som finns. FULT huvud SNYGG kroppppppp. ÅNGEST HALLÅ  :o
 

jag letar efter den som lever livet som det kommer


ni har frågat...

ni har ju frågat jätte mycket om mig och om mitt liv (jätte kul) men jag har inte haft tid att svara på dom så tänkte svara på alla frågor i morgonen i ett inlägg :-)

get up

okej så ikväll blir det väl najs med några härliga männsikor
 
 
 

outfit

eftersom att jag var tvungen att gå på nån genomgång i morse så orkade jag inte fixa till mig så speciellt 

in my mind

fick vara hemma idag, har så sjukt ont i huvudet just nu :(

outfit / efter att ha....

efter att ha tittat på mina inlägg så ser jag hur dålig jag är på att läda vad jag själv skriver, haha ibland ser det ut som en tre åring har skirvit på  min blogg :)

skolan gör mig sjuk

det är seriöst 20 minus grader i alla våra klassrum, är sjukt förskyld plus att jag har feber. 
Det är ju seriöst nåt fel på våran skola om vi måste sitta med filtar
 
 
 

outfit / call me a spaceman


here comes the sun

whaaa godmorgon febern hade gått ner idag så ska fösöka ta mig till skolan (vill inte missa massa saker) även om det känns som att jag blivit överkörd av ett tåg :(
 

i hate the phrase “life is short” because life is literally the longest thing that any of us will ever experience

.

febern stiger

det finns seriöst inget värre än att ha feber lär ju dö snart :( 

Spotify / rebecca

haha efter att ha skrivit om min syster i ett inlägg så ringer hon (kan hon läsa mina tankar :o )

2013-01-13

hade tänkt låna rebeccas kamra nu när hon har åkt till GC med sin kille, MEN eftersom hon hade lämnat den hos sig så kommer jag inte åt den :(
 
 

Assååååååååå

sitter och försöker göra i ordning bloggen men eftersom min data inte känner för att hjälpa mig så ser jag inte hur bloggen ser ut just nu :( .  tar en liten paus och kollar på PEWDIEPIE istället

sjuk (som vanligt)

haha asså förut blev jag typ aldrig sjuk men nu har jag typ alltid feber och skit (ORAKR INTE). 
 
 

kan inte gå

haha känner mig som en planka just nu, kan inte böja mina ben så kan typ inte sitta eller resa mig upp JÄTTE JOBBIGT 

i wish i could wake up to your face against the morning sun

herregud när jag kom hem från från skolan så kände jag mig helt överkörd, orkade inte göra nåt så var tvungen att gå lägga  mig haha.  Var med på idrotten för typ första gången på 3 år idag reslutat av det här misstaget EN STUKAD FOT 

dag 1 - en bild på mig + 10 sanningar/fakta (som ingen bryr sig om)

 
 
1.jag går just  nu ner i vikt för fort (vet inte varför)
2. jag älskar the big bang theory och charmed (sjukt rekomdenderade av moi)
3. min favorit färg har och kommer alltid vara blå
4.  jag skulle inte överleva en dag utan musik 
5. ibland så förstår jag inte vad felicia säger 
6. jag är avundsjuk på min syster sjukt snygga kläder (hon har för små kläder så kan ju inte sno dom)
7. 29 november var dagen då jag började ändra på mitt liv
8. jag ogillar justin b och one direction (hatar är ett så starkt ord)
9. jag har en så kallad fläck vid min mun som ser ut som smuts (hatar den)
10. jag avgudar min säng 

funderar grovt på att ta bort den här bloggen och börja om från början

eftersom att jag tycket min blogg är både tråkig och onödig så har jag  völ inget annat än att göra som min kusin.

Dag 1 - En bild på mig + 10 sanningar/fakta
Dag 2 - Vad ser jag fram emot det här året?
Dag 3 - Innehållet i min väska
Dag 4 - Favorit artist 
Dag 5 - Min bästa vän
Dag 6 - Favorit låt
Dag 7 - Bild på mig själv för ett år sen
Dag 8 - Sporter jag har gått i
Dag 9 - En låt som får mig att gråta
Dag 10 - Favorit årstid, varför?
Dag 11 - En bild på det jag köpte senast
Dag 12 - Bästa filmen & serien
Dag 13 - Mitt rum
Dag 14 - En bild på mig idag och det jag hade på mig.

 

skit lack på allt skitsnack så snälla sluta snacka skit tack


jag har sååååå tråkigt

asså om nån känner för att komma förbi och underhålla mig eller nåt så vore det underbart  
 

charmed

haft en så kallad vilo dag och kollar på charmed med mamma hela dagen TREVLIGT

ut med hunden nu då

eftersom jag inte har sovit eller får sova så är det lika bra att gå ut med pudeln.

förstora kläder

eftersom attjag fick förstora kläder i julklapp så ska jag tvinga jocke att köra mig till M-berg så att jag kan byta dom.  

RSS 2.0