boken som ingen öppna

dagen börjar med att skriva lite  på min bok (som ingen kommer att få läsa någonsin) sen senare på kvällen så jag jag kanske träffa haanna men tror inte det :(

Hennes blogg hittar ni HÄR


fuck it vi ses i november

eftersom att jag inte kunde åka idag till C så tänkte jag åka den 20 oktober ist men kom på att då är jag i Grekland
buhu.
Så i november så åker jag till C och har lite

Fun time

 

Candy / Bomba

eftersom att jag igentligen skulle åkt till Göteborg och ha lite fun time med Cornelia (LOVE THAT GIRL)  så kommer jag fixa om mitt rum. Hm hade varit helt peppad på att åka men eftersom min mamma obviously hatar min pappa (som jag skulle sova hos plus att han skulle fixa tåg resan) så blev det inget.

Sorry Darling


Down with love

jag är inte tjejen som kommer ut mycket och träffar killar utan jag har varit med en äcklig idiot eller aa en gång tyckte jag om honom men det var innan han skaffade en ny flickvän tre dagar efter det tog slut 
 

Så jag dissar kärleks tramset   DOWN WITH LOVE 

 

Dagens LOVE IT 3

dagens LOVE IT går till Joakim Lindqvist outfit it´s friday (länk HÄR)    Jag. Älskar. Tröjan.

Dagens LOVE IT 2

dagens LOVE IT går till agnes söta outfit lift me up (länk HÄR) älskar verkligen skorna JUST LOVE IT 

tillbaka från allt plugg

så nu är jag tillbaka från mitt depp mode med massa plugg finnar och skolkamrater nooooooooooooooooot 
any way  checkade nyss in på Dennis Ms blogg och såg att han nyss fått en stor leverans med väskor
den svarta heter lorine bag (länk HÄR)

 

den bruna heter olivia bag (länk HÄR)
 

See you later

 
 

Dagens LOVE IT

Dagens LOVE IT går till annawii´s school girl details (länk HÄR).
jag verkligen LOVE dom guldiga detaljerna och även den röda axelremsväskan.

 

 

här är några naglar som jag har ``gjort´´ (målat lackat eller vad man nu säger haha)


vi kan kalla det första inlägget

hejsan jag heter Emelie och har tidigare drivit bloggen Emeliebjunge.blogg.se men jag tröttnade på att inte ha nåt tema så därför har jag nu gjort den här bloggen bloggens innehåll kommer att vara foto och fashion
kommer även lägga in vloggar med innehåll av mina tankar :)
 
här är några av mina nyaste bilder  
 





RSS 2.0