är trött på allt just nu

efter att blivit mobbad av andreas i snart en halv timme så kom jag helt random på att jag inte hade kastat en ända snöboll i år, så jag gick ut och gjorde det  (i short och inga skor) is kallt :(
 

in till stan och träffa linda imorgon yaay

Som rubriken säger så ska jag träffa min undrebara Linda imorgon, det finns inget roligare :)

FÅR FAN DAMP

missade öppet hur på karolinska idag plus att jag råkade sätta på larmet på okq8 idag (min tråkiga prao plats) asså fan, blir så trött på mig själv just nu :(
 

tröjan jag skulle döda för

 fox tröjan 

 
 
 
 

fulaste skorna jag sett

även om dom är  Jeffrey Campbell så betyder det inte att dom är snygga, så jävla fula hahah får typ adhd när jag tittar på dom >:(
 

killar ska INTE ha klänningar

seriöst nåt jag stör mig på är när gay bloggar (killar så klart) skriver att dom skulle dör för en klänning.
När vi ändå snackar gay bloggar såååå hallå joakim lindqvist så himla fin (typsikt tjej skrik som små flickor gör) och för bra bloggare.

16009 steg senare

känner ig mycket piggare idag än vad jag gjorde igår. tänkte tipsa om en jätte bra tränings blogg, bloggaren heter petra och hon har gått från 84 kilon till 74 kilon ( whaaaaat)  vilket är väldigt bra 
 
 
 
 
 

Love by petra (länk)


ut med pudeln

eftersom jag är en sån underbar dotter så har jag skottat snö och gått ut med hunden idag, men det verkar som om  mamma inte tän ker komma hem idag så får nog gå ut med pudeln två gånger idag. Mina fötter :(

ny jacka

tyckte det var dags att köpa en ny jacka. så jag la in min älskade militär jacka och tog fram lite pengar till den nya jackan ;).
 
Den finns i två färger, mökgrå och mörkbeige. 
 
pris 599 länk till den finns HÄR!!!
 
 
 

galet

har börjat använda steg räknare på praoen och på 3 dagar har jag gått 45 325 steg (whaaaaaat) 
inte konstigt  att jag har så himmla ont i fötterna :(
 
 

kärleks slampan nummer 1

okej så Rasmus kallade mig för kärleks slampa för typ hundra tusen miljader dagar sen, aldrig tyckt att det stämt in på mig DOCK!!!!!. men efter att jag har kollat igenom mina bloggar, sms, bilder och frågat runt lite så inser jag nu att jag är kärleks slampan nummer 1. 
 
att vara en kärleks slampa (enligt Rasmus) så är man kär i en ny kille varje vecka, hm?
 
enligt mig så är det i princip samma sak, men en kärleks slampa blir bara kär ,men gör inget åt saken!.
 
meeeeeen den här gången har jag faktiskt gjort nåt åt saken

filmtipsaren

kollar görna in på filmtipsaren.devote.se, jätte bra sida JÄTTE BRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
tryck HÄR!!!eller på bilden för att komma till sidan.
 
 

if you say it, then mean it, if you mean it, then do it!

i tisdags så fick jag höra nåt som var ganska chockerande utav madde, nåt som har liksom gnaggit i mig.
 
Att jag skulle vara en stark person pft, det är roligt att folk tror att jag är stark, när jag igentligen är så svag.
 
hahahaha nej nu trode ni att det skulle bli ett depp inlägg va :) 
 
 
men anyway sitter just nu hemma hos rebecca och väntar på att mamma ska komma sen drar vi oss mot bion.
har gjort en ny header så den är nog uppe ikväll

breaking dawn del 2 (lycklig)


in the blink of a night i was falling from the sky (haha fula bilder)


beauty and a beat


 


Jersey shore maraton

nu när EMA är över så finns det inget annat att göra än  att kolla på Jersey shore (Y

Grattis min älskade nicole


ajdå!

han har mörkhy, svart hår, och är mitt EX.
 

 

Jag. Gillar. Mitt. Ex :o

 
Inte bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ut och springa med Hanna sen då

som rubriken säger så ska jag ut och springa med Hanna. KUL. KUL. 

mums


kvälls nöje med mammi

nu har mamma sminkat mig lite, blev nöjd med allt, DOCK inget jag skulle ha i skolan.
Filmkväll med mammi sen!

the sun goes down the stars come out (bilderna ingen fick se)






jag vill inte!!!

igentligen så vill jag inte ut och springa klockan 5 på morgonen, men eftersom jag inte gjort det sen jag kom hem från Grekland (och sen så är det ändå tre timmar kvar till jag måste dra till skolaaaaaan) så är det väl dags att börja igen. 


jag är inte beroende av Isak, jag är beroende av hans röst


hur jag sminkar mig! (skulle ut, så bilderna blev lite suddiga)

 

hit me with your best shot!

tror aldrig jag varit så arg på nån eller något, vet knappt vad det är jag är arg på längre.
 
Jag var glad. Jag var lycklig.

MEN!

att det var så lätt att få mig att vilja lägga mig ner och dö skrämmer till o med mig.
 
 
Nej men helt ärligt så kan jag inte beskriva hur arg jag är eller hur osäker du har gjort mig

(JA JAG FUCKING HATAR VAD EN KILLE  KAN GÖRA MED EN TJEJ)

 

skyfall

 

tänker inte säga förlåt

jag tänker som sakt inte säga förlåt för min dåliga uppdatering, har varit i Göterborg i veckan så har inte haft nåt internet.
shoppade(FULASTE ORDET PÅ JORDEN) lite på ullared med min mormor, min morbor(som för övrigt är awesome) plus min mormor`s kompis och hennes barn, köpte en massa stuff.
mina AKG fick jag av andreas (min morbror) STORT TACK FÖR DET!!!!!
 

RSS 2.0