nyårs löften

- Godis löfte (får 1000 om jag klara det)
- får kroppenn jag vill ha 
- komma in på karro
- SLUTA VAR SÅ JÄVLA BLYG
 
 
min underbara snygga kusin ska hjälpa mig med två av dom

outfit / nyår

 

once upon a time

hade tänkt att fira nyår i Göteborg men eftersom den äckligaste sjukdomen är där så kanske jag ska vara med Haanna
 kanske VI FÅR SE 
 

ensam står jag kvar


MEN HETA


julen är förbi (nu är det nyår som gäller)


heads will roll

 

nej tjejer älskar inte att pussas NÄR eller VAR som helst, det är bara irriterande

 

Och nej, vi älskar verkligen inte att bli spammade med sms och samtal.

 

haha jag hade dissat killen för att spela (lätt).

 
 
så snälla sluta lägga upp den här bilden (och skriva SÅ SANT) 

mitt Internet är tillbaka OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

.

chillar med johanna

var i stan i stort sätt hela dagen till nu. Johanna sitter och slriver en bibel till sin pojkvän (dö bitch DÖ)

du måste försöka / feber

MEN SUG KUK. Ville ju gå på den där jävla jul saken imorgon (hahaha nej det ville jag inte) men så har jag feber.
 

ny hårfärg, ny frisyr


kom nyss på.....

kom nyss på att jag har en överaskning imorgon ;)
(osminkad)

godnatt då


jag hatar dig helt enkelt, försök inte ändra på det


första gången som du är hopplöst kär

 

it ain`t over / miss li

 

ord som inte finns i Närke

haha när jag kom till örebro så använde jag ord som bamba, svale och knö, ingen visste vad det var för nåt hahaha.
för er som inte vet vad det är. BAMBA = MATSAL.    SVALE = TRAPPUPPGÅNG.   KNÖ = TRÄNGA SIG 
 
 
 
 

foto

eftersom att jag snar ska åka till  Göteborg så tänkte jag sno felicias kamra och ta lite bilder 
(håller på att spara till en bra kamra just nu). saknar dig min apa

och när du går så vet jag att du snart är här igen (insta Emeliebjunge)



M-berg / insta


m-berg nästa

det värsta med julen att man måste leta efter julklappar :(

godmorgon mina solstrålar :)


hahah aj

efter att ha tränat i tre timmar så tänkte jag inte på att jag möjligt vis inte skulle kunna gå rakt, kommer nog få ett fint blåmärke på låret imorgon :/
men ska jag ta ett sjukt skönt bad (och sen PLUGGA)

men usch

Alla tänker på killen som tar kort, men är det nån som har tänkt på den enorma svett fläcken under armen 

wonderwall

1. Namn? - Emelie B Bjunge Gullme
2. Exakt ålder? - 15 år och typ några månader
3. Vart bor du? - örebro 
4. Bor tillsammans med? - Mamma, jocke (plast pappa) och 2 syskon :)
5. Husdjur? - två katter och en hund 
6. Färg på ditt hus? - Gult
7. När är du född? 10 Augusti 1997
8. Klass? - 9 D
9. Vilket år tar du studenten? - 2016 
10. Något jobb? - Nope
11. När ska du sova ikväll? - när jag är klar med allt plugg
13. Duschat idag? - japp
14. Kramat någon idag? - Yes
15. Pussat någon idag? - hahaha nej :(
16. Vad har du ätit? - Skolans mat och sparis soppa och majs 
17. Dagens klädsel? - min convers tröja och vanliga gråa jeans
18. Dagens smink? - inget
19. Dagens sötnos? - Rasmus  ;)
20. Dagens roligaste? - fick veta betygen i engelska 
21. Har du många vänner? - Haha jag vet inte
22. Hur många har du kysst? - Ett par stycken
23. Vem kramade du senast? - Madde
24. Vem pussade du senast? - Manne 
25. Hur många har varit otrogna med dig? - vad jag vet 3 
27. Har du pojk-/flickvän? - nej
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Madde
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Haanna '' Ihiihihihi (a)''
30. Vem skickade du senat sms till och vad stod det? - Haanna ''meeeeeeeeeen jävla kött'' 
 
 
FAVORIT:
31. Film? - stolthet och fördom 
32. Låt? - har ingen
33. Mat? - kina 
34. Dryck? - vatten och päron soda  (?)
37. Stad? - Örebro
38. Land? - Sweden
39. Ämne i skolan? - Engelska tror jag
40. År? 2012 
 
 
SENASTE:
41. Personen du tänkte på? - C
42. Drickan du drack? - vatten
43. Gången du spydde? - Har jag ingen aning om
44. Gången du grät? - Vet inte, typ förra månaden eller nåt haha
45. Pizzan du åt? - vet inte nån med kyckling 
46. Gången du var i göteborg? förra lovet 
47. Gången du var i stockholm? - typ 3 år sen 
48. Gången du var hög? - Har aldrig varit
49. Personen som såg dig gråta? - ingen 
 
 
 
ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - Svart
52. Hund eller katt? - vill varken ha katt eller hund 
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Båda!!!
54. Tv-spel eller datorspel? - Tv spel
55. Singel eller upptagen? - SINGEL 
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - Inget utav dom
58. Ragga eller bli uppraggad? - Uppraggad 
59. Big Brother eller Paradise Hotel? - Big Brother
60. Svart hår eller blondt? - Svart
61. Blåa ögon eller bruna? - Bruna!
62. Choklad eller lakrits? - choklad
63. Göteborg eller stockholm? - Göteborg
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger
65. Coca-Cola eller Fanta? - Cola
66. Pizza eller kebab? - båda
67. Randigt eller prickigt? - Inget utav dom
68. Älska eller älskas? - Båda
69. Leva eller dö? - Leva
 
 
 
ANTAL:
70. Personer du älskar? - Mina vänner, familj och C
71. Personer du hatar? - hahah många 
72. Personer som sagt jag älskar dig? - Vet inte 
73. Personer som hatat dig? - Många tror jag :))
74. Glassar du ätit på en dag? - Haha många....
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - Har ingen aning 
76. Gånger du haft minnesluckor? - inte vad jag vet
77. Piercingar har du? - 0
78. Personer du saknar just nu? 2
79. Gånger ditt hjärta brustit? - X antal gånger
 
 
VEM:
80. Vill du kyssa nu? - C
81. Ska du träffa imorgon? - matte boken  ;)
82. Sjöng du senast för? - Mig själv
83. Hade du senast en MSN-konversation med? - Haha herregud, minns inte men tror det var morberg :o
84. Spelade du tv-spel med senast? - Johanna 
85. Vill du ta med på en resa nu? C
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Hahaha alla på min skola ;D
87. Förtjänar att dö? - Ingen 
89. Vill du sova brevid inatt? - C
 
 
VAD:
90. Gör dig glad? - Nicole
91. Gör dig ledsen? - När jag vill ha nån/nåt som inte finns i närheten utav mig 
92. Vad vill du helst göra nu? - Gå ner i vikt 
93. Önskar du att du slapp göra? - Röra mig
94. Vill du ha nu? - Snygg kropp, massa pengar och C
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Pengar!
96. Längtar du till? - Sommaren,  nyår 
97. Tycker du om dina betyg? - Dom blir bättre och bättre
98. Ångrar du i ditt liv? - Mycket
99. Är det bästa som har hänt dig? - Min familj, och mina vänner 
100. Varför gjorde du detta? - Behövde något tidsfördriv
 
 
 
 

mums


fick c på so provet

fick c på so prove,t som jag hade pluggat på i tre dagar,
så det är väl bra (tror jag)

FULLT UPP RESTEN AV VECKAN :(

5 av 6 prov avklarade då.   Har haft fullt upp hela veckan och så kommer det vara tills fredag :(
men ska in till örebro på lördag och köpa min för fina RUN DMC tröja :)

eftersom madde ville

madde ville att kag skulle lägga upp bilden (vet inte varför)

kan ni sluta tjata om era jävla pepparkakor

inte en jävel bryr sig om dom där jävla pepparkakorna vanligt vis, så varför bry sig nu.
Det är fett jobbigt när hela fb är full av den skiten >:( 

2012-03-09 datumet jag aldrig glömmer (du och jag till döden)


frukost klockan 2

 

önskelistan


du borde ha sett att jag var full av liv

15 dagar kvar till jul härligt tänkte slänga ihopm en önskelista på bloggen senare (vi får se om det blir nåt med det)
eftersom att jag inte har nåt all blogga om idag (än).
 
Och som alltid bjuder jag på mig själv :)

.


barnvakt

Det finns inget mysigare än nicole på morgonen 
 

maybe we´re run out of time driving ourselves out of our mind maybe we´re missing the signs

 
.

aldrig en ledig stund :(

Igår så ville ha lite ledigt från plugg och träning (åt till o med pizza). tror ni att jag fick ledigt eller?
Två fyllesamtal plus en som inte sluta dampa på facebook (även han var full) jag hatar när jag fulla människor ringer till mig klockan 6 på morgonen DET ÄR INTE  TREVLIGT. 
började även att bråka med två som är mig väldigt nära. men förutom all den skiten hade jag väldigt trevligt med Haanna hela natten, men jag tror jag somna när vi låg och prata förlåt
 

fake a smile or two

kom nyss hem från usö (sjukhuset) känner mig helt död just nu.
Okej så jag gjorde inga utav dagens mål igår utan jag tog slut på mitt skriv häfte istället (jobbade med matten).
 

.

 

Yin och yang


 
 

 

 
 

facebook


när solen går ner

härligt att jag har No, So, Svenska, Engelska, Hkk och Matte   plus allt annat skit framför mig just nu.
 
Längtar ju mest tills jag måste tränan extra länge på grund av att jag inte gjort det på två dagar (banan bajs).
 

Dagens mål

bränna 3700 kcal (vilket tar lång tid om man går runt en vägg)
bli klar med Engelskan 
ta ett härligt bad 
bli klar med hemkunskapen 
och sen bli klar med min No 
 

skrika, slås och gråta

känner för att skrika just nu, för det första har jag inte tid att träna längre på grund av allt plugg, för det andra jag har massa plugg och för det tredje när ska jag få ta en pause från allt. 
 
JAG VILL HA KÖTT,  JAG VILL HA EN HAMBURGARE 

pluggat i 8 timmar nu

efter 8 timmar så funderar jag på att lägga ner och kryppa ner i sängen och sova, blev i alla fal klar med halva engelskan, lite so uppgifter och en massa matte, känner mig ganska nöjd (jag hatar det).
MEN VILL MAN KOMMA IN PÅ KARRO SÅ FÅR JAG JOBBA LITE :(

vill krypa ner i sängen och DÖ!!!!!

känner just nu som att jag kommer explodera, har fett mycket plugg nu eftersom att jag varit borta så mycket, so, sv, eng, matte och sist men inte minst (tjockaste mappen) no. och på allt det här så ska jag ha tid med träningen.

mumford and sons

mumford and sons är verkligen bäst, spelar ingen roll vilket humör, eller vad jag gör.
lyssnar på dom 24-7
 

i will wait for you

okej så nu har jag tagit bort 4 katiogorier mode, singel, vloggar och träning,
 
nu ska jag blogga om sånt som jag egentligen bryr mig om.

Musik


tråkig lördags kväll :(

skulle igentligen träffa morberg och micke (plus några till och spåra lite ) men tyvär så fick jag  inte åka buhu, blir att kolla på film ist med mig själv (4- ever alone). NÄSTA GÅNG KILLAR :(

pulver diet

min kusin nämnde pulver dieten till mig och tänkte att jag skulle prova den. Ett packet kostar 200 och ska räcka i en vecka eller två det beror på om du blandar dieten med sallad eller mat över huvud taget :)
 
Glöm inte att träna när ni går på dieter.
Eftersom att mina pengar inte kommer in förens på måndag så får jag leva på olika sallader över helgen :(

efter att gått i två timmar / inspo

trodde jag skulle vara mycket tröttare än vad jag är just nu, men det vissar sig att två timmar är ganska lite.
hur som helst blev jag av med 1019 calorier (målet var 2000, Skulle gått längre men det var för kallt ) :(
 
oftast brukar jag träna innan jag äter eftersom aatt det tydligen ska skynda på vikt minskningen.
 
 
 


RSS 2.0